top of page

Tessa

Chef Lucas

Voordat ik bij Lucas terechtkwam ben ik werkzaam geweest in de horeca en als secretaresse bij een advocatenkantoor. Met mijn achtergrond in Leisure- en Eventsmanagement weet ik hoe je alle ballen tegelijk hoog moet houden, wat het betekent om veel verschillende taken uit te voeren en hoe geen dag hetzelfde hoeft te zijn. Toen Melanie Lucas startte werd het al vrij snel duidelijk dat zij wel een handje hulp kon gebruiken en ben ik bij haar in dienst gegaan als Chef Lucas. Inmiddels zijn we gegroeid tot een bedrijf met een fijn team en ben ik onderdeel van de directie, samen met Melanie. Waar Melanie de ideeën bedenkt, dragen we samen zorg om deze te uit te werken. Ik ben verantwoordelijk voor de administratieve en financiële processen en het opzetten en verbeteren van werkprocessen binnen Lucas. Ik zorg ervoor dat mijn collega’s zo optimaal en efficiënt mogelijk gebruiken kunnen maken van de systemen. Daarnaast krijg ik veel energie van het ondersteunen van medewerkers bij persoonlijke groei en focus ik mij dan ook op hun groei en ontwikkeling binnen onze praktijk en ben ik het aanspreekpunt binnen het team.


Wat het werken zo leuk maakt bij Lucas is dat we werken met een klein, maar heel fijn team waarin we op elkaar kunnen bouwen en korte lijntjes hebben met elkaar. Werken met dit team geeft mij het gevoel echt wat bij te kunnen dragen. We werken hard, maar hebben onderling ook enorm veel plezier. Met elkaar bouwen we aan zoveel mogelijk toekomst met perspectief aan jongeren, aan onze praktijk en aan onze individuele groei hierin. Ik zorg er dan ook met veel plezier voor dat alles achter de schermen goed wordt geregeld!

Tessa
bottom of page